Ce înțelegem prin:
Ne dorim clienți care acordă importanță transformării. Începând cu transformarea lor proprie.
Ori de câte ori clienții pornesc într-un proces de transformare, ei își doresc să atingă noi destinații. Dar atâta vreme cât liderii conduc în același mod, nu vor ajunge decât în locurile vechi. Uneori o vor face mai ușor, mai repede sau mai ieftin, însă rezultatul va fi același. Noi ne dorim lideri care vor să impărtășească o nouă cale către succes, una pe care toți oamenii din companie vor vrea să o urmeze și pentru care vor da tot ce au mai bun.
Știm că fiecare client al nostru are în spate succese de care este mândru. Altfel nu s-ar afla aici. Dar de cele mai multe ori, ceea ce ne-a adus succes cu ani în urmă nu ni-l va aduce și în viitor.
Piețele și clienții evoluează atât de rapid și atât de des încât vechile rețete nu mai sunt valabile.
Când ne uităm la un proces de transformare, urmărim să obținem aliniere și angajament la toate nivelurile în privința valorilor, semnificației, structurilor, proceselor, motivației și rezultatelor. Și de obicei începem cu echipa de conducere.
Nu luăm drept bună nicio asumpție. Punem foarte multe întrebări și ascultăm și mai mult. Iar apoi căutăm să obținem consens pentru cea mai bună soluție. Abordarea noastră în consultanță este deschisă, drept la țintă, precisă și concisă. Utilizăm instrumente validate la nivel internațional pentru a măsura și a înțelege starea de fapt, iar apoi creăm cele mai adecvate pârghii de transformare.
Participăm la proces și ne asumăm responsabilitatea pentru rezultate.
Credem mai mult în valori și în responsabilitate decât în reguli și în birocrație. Cea mai mare sursă de motivare pentru noi este să vedem oameni mai buni la conducerea unor organizații mai bune. Claritatea gândirii, a obiectivelor și a sistemelor sunt ingrediente cheie.
Calea către transformarea unei culturi de performanță într-o echipă sau într-o companie constă în înțelegerea cauzelor comportamentului indivizilor.
Percepția clienților este adânc înrădăcinată în mintea angajaților. Modul în care noi abordăm procesul de transformare întărește această legătură și utilizează în mod pozitiv consecvența ei. Este foarte greu să creezi o experiență pozitivă pentru clienți fără să existe o experiență pozitivă pentru angajați. Dar cea de-a doua nu conduce în mod necesar către cealaltă, decât dacă este gândită în acest scop.
Ne uităm la imaginea de ansamblu și căutăm detaliile cele mai relevante. Scopul este să creăm o coerență între ceea ce se spune, ceea se face și ceea ce se măsoară. În exteriorul și în interiorul companiei. Alinierea începe de sus și produce rezultate atât în josul ierarhiei cât și în linia de jos a contului de profit.
Poate fi nevoie de intervenții când au loc una din următoarele transformări: • Conducere nouă; • Crearea unei noi viziuni pentru companie; • Adoptarea sau adaptarea unui nou set de valori; • Fuziuni și achiziții; • Schimbări în strategie; • Repoziționare, rebranding sau restructurare; • Creșterea flexibilității organizației; • Oricând apare nevoie de a atinge nivelul următor.
Nu suntem mai deștepți decât clienții nostri. Noi doar avem o perspectivă diferită, aflându-ne deja în afara cutiei. Empatizăm cu oamenii din interior, pentru că și noi am fost acolo. Ne-am construit propriile companii, am învățat din greșeli, le-am condus către succes și le-am vândut către corporații multinaționale. Apoi am condus divizii ale acelor corporații. Am pus în practică ceea ce îi invățăm pe alții. Acum pasiunea noastră este să ajutăm liderii, echipele și organizațiile să ridice nivelul de înțelegere al oamenilor lor, al afacerii și al pieței în care operează. Și astfel să creeze o nouă cale către progres.