În 2012, Vodafone România a inițiat un proces de transformare care a presupus repoziționarea brandului și schimbarea culturii interne în spiritul concentrării pe satisfacția clienților. Schimbarea a fost transmisă atât de sus în jos cât și de jos în sus și a necesitat o cantitate mare de muncă și de dăruire.
Am decis să implicăm un partener extern de încredere – Wanted, care să ne însoțească în procesul de diagnoză culturală, identificare a direcțiilor cheie și crearea planului de acțiune.
Printr-o serie de sesiuni de lucru cu angajații Vodafone de la toate nivelurile, ei ne-au ajutat să evaluăm comportamentele curente și să stabilim diferențele dintre starea de fapt și starea dorită.
Am simțit că Adrian Stanciu și Cosmin Alexandru au făcut parte din echipa noastră pe parcursul ultimului an. Angajamentul, dăruirea și pasiunea lor au fost deosebit de valoroase pentru organizația noastră. Amândoi au fost adevărați parteneri pentru echipa de conducere Vodafone România în demararea acestei călătorii de transformare culturală.
În concluzie, ajutorul acordat de ei a jucat un rol foarte important pentru inițierea procesului de transformare culturală și îi recomand cu tărie pentru orice organizație care vrea cu adevărat sa facă o schimbare necesară și are nevoie de un partener profesionist.